Pokaż swój biznes!

Czy wiesz, że aż 67% użytkowników, uważa, że nieobecność marki w social media wpływa negatywnie na jej wizerunek?

Jak znaleźć najlepszą restaurację w mieście? Oczywiście, wystarczy wpisać w przeglądarkę, przejrzeć recenzje i obejrzeć zdjęcia lokalu. Wyobraź sobie teraz, że jesteś właścicielem takowej restauracji, jest sezon, tłumy turystów szukających dobrego jedzenia, a jedyne propozycje jakie się wyświetlają klientom to Twoja konkurencja. Czas to zmienić!

Trafiaj do klientów

Czy wiesz ile tak naprawdę kosztuję Cię pozyskanie jednego klienta?

Dzięki social marketingowi przestaniesz wydawać niepotrzebnie pieniądze na docieranie do ludzi, którzy nie są zainteresowani Twoimi produktami lub usługami. Dotrzesz precyzyjnie do wymarzonej grupy docelowej, zdecydowanie zwiększysz zasięgi, pozyskasz nowych klientów i zbudujesz z nimi trwałą relację. 

Group-18838

Analizuj dane

Z jakich narzędzi korzystamy?

Używając narzędzi takich jak: Facebook Pixel, Hotjar, Google Analytics, możemy monitorować każdy ruch na stronie. Dzięki nagraniom z sesji odwiedzających użytkowników, uzyskujemy niezbędne informację na podstawie, których doskonalimy i optymalizujemy Twoją strategię. 

Popraw wyniki

Przejdźmy do konkretów!

Układając wszystkie puzzle w całość. Wyeksponowaliśmy Twoją markę w sieci, znaleźliśmy i dotarliśmy do idealnych klientów. Teraz trzeba sprawić, żeby dokonali zakupu. To jest etap, w którym stworzymy niezwykle skuteczny lejek sprzedażowy, który pozwoli sfinalizować proces zakupowy oraz sprawić by klienci odwiedzali Cię regularnie.

Przede wszystkim w jakiej branży działasz, na jakim etapie rozwoju aktualnie jesteś, jakie są Twoje cele sprzedażowe. Czy masz może jakieś niezrealizowane pomysły, które pragniesz wdrożyć w życie, 

W zależności od branży w jakiej działasz, będziemy potrzebować zdjęć produktu/usługi, wizualizacji firmowych i ewentualnie zdjęć lokalu. W razie potrzeby dysponujemy również własną bazą materiałów graficznych oraz świadczymy usługi fotograficzne/videograficzne.

Po wysłaniu zgłoszenia z niezbędnymi informacjami, przystępujemy do wspólnego audytu i omówienia przyszłej strategii marketingowej. Następnie w zależności od wybranej usługi, konfigurujemy fanpage'a oraz zakładamy konto reklamowe włącznie z konfiguracją menadżera reklam, przygotowujemy materiały reklamowe i tworzymy kampanię. Kolejno realizujemy założoną wspólnie strategię oraz monitorujemy dane analityczne i wdrażamy niezbędne poprawki.

W cenę prowadzania kampanii reklamowych (ruch płatny), nie jest wliczony budżet reklamowy.

Cena prowadzenia kampanii jest w dużej mierze zależna od ustalonego budżetu. 

Jak to wygląda w praktyce? Jeżeli miesięczna cena prowadzenia kampanii wynosi przykładowo 500zł, to należy doliczyć budżet miesięczny w okolicach. 500 - 1000zł

Group-17145