Loading

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

Kampania Facebook Ads – opłacalna metoda pozyskania ruchu na stronę dla każdego
W porównaniu z Google Ads, reklamy na Facebooku są tańsze i tym samym bardziej dostępne dla początkujących. Jeśli stawiasz swoje pierwsze kroki w reklamowaniu strony w internecie, na Facebooku masz mniej do stracenia, bo możesz działań na bardzo małych budżetach. Reklamy na Facebooku występują w różnych formach.

Social media marketing w pozyskiwaniu ruchu na stronie.
Social media to nie tylko reklama. Tworzenie wartościowych treści z linkami do strony może być dobrą taktyką. Kluczowe jest tutaj hasło – zaangażowanie. Nie pozyskasz ruchu z mediów społecznościowych, jeśli za pomocą treści, nie umiesz zmotywować użytkowników do odwiedzin. Często nie są to wcale treści związane bezpośrednio z ofertą, a np. treści edukacyjne, poradnikowe czy też inne materiały, które stanowią korzyść dla odbiorcy. W zależności od wybranego medium, treści też powinny być odpowiednio skonstruowane. Na LinkedInie liczą się treści o profilu biznesowym, podczas gdy na Pintereście wygrywa content graficzny.
Osobnym tematem jest budowanie społeczności. Czyli tworzenie takich treści i dawanie takiej wartości odbiorcom, która sprawi, że stworzymy swoją przestrzeń z lojalną grupą odbiorców. Gdy raz na jakiś czas coś im zareklamujemy, nie będzie to źle odebrane, a wręcz przeciwnie. Zbudowane zaufanie zwiększy szansę, że to właśnie w tej grupie będziemy mieć klientów.
Kompleksowy content marketing – sposób na budowę zaufania i ruchu na stronę
Wiele już wspomnieliśmy o treściach. Nic dziwnego – od lat mówi się, że content is king. Warto jednak zwrócić uwagę, że kampania content marketingowa, to nie pisanie bloga firmowego. Na działania content marketingowe składa się tworzenie treści, ale również realizowanie działań, które sprawią, że ta treść dotrze do właściwego odbiorcy. Mówimy tu o współpracy z mediami, reklamie, działaniach w social mediach i innych metodach promowania treści online.

Video marketing – pozyskiwanie ruchu na stronie z Youtube’a


Video marketing to przede wszystkim aktywność na YouTube’e. Nie jest to łatwa forma. Na YouTube‘e istotna jest wysoka jakość, najlepsze wykonanie i interesująca treść. W Polsce jeszcze wiele obszarów tematycznych jest kompletnie niezagospodarowanych na YouTube’e, więc jest to wciąż niszowa forma pozyskiwania ruchu na stronie.
Marketing poprzez edukację – pozyskiwanie odwiedzin dzięki contentowi
Dzielenie się ekspercką wiedzą w różnej formie to również sposób na budowę ruchu na stronie. Najprostszą formą marketingu poprzez edukację jest blog, ale znacznie efektowniejszą – webinary, szkolenia online. Nie jest to łatwy i tani sposób na dotarcie do odbiorców, ale znacznie łatwiej w tej formie zbudować relację, zaufanie i dać coś użytkownikowi, zanim poprosimy go, aby odwiedził nasz sklep, stronę i dokonał zakupu.
E-mail marketing w procesie pozyskiwania odwiedzin na stronę
dowiedz się na innym naszym blogu

Shopping Basket